Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kupaszabályok

1. A meccsnapok szombat és vasárnap lesznek Barátságos mérkőzés rendszerben.

2. A hazai csapat kötelessége a kihívás (figyelmeztesd az ellenfelet üzenetben), ennek értelmében az elmaradt mérkőzést a vendég csapat nyeri. De elküldheted a kihívásokat az idegenbeli meccsekre is, megelőzve a meccsek elmaradását stb. A kihívásokat az aktuális versenyszakasz kezdetén el kell küldeni előre (általában 3-4 hétre tudod ezt megtenni), illetve legkésőbb 48 órával a mérkőzés időpontja előtt el kell fogadni.

3. Az a csapat, aki nem küldi el, vagy nem fogadja el a kihívást, feketelistára kerül és a mérkőzést az ellenfél nyeri 5:0-val. Abban az esetben, ha az ellenfél nem reagál a kihívásra, üzenetre, vedd fel a kapcsolatot PPM üzenetben ballaball-lal. Ha a mérkőzés elmarad és ennek okát egyik csapat sem jelzi, akkor egyik csapat sem kap pontot. A feketelistán lévő csapat kizárásra kerülhet az aktuális versenyszakasz végén, ha egynél több meccset nem játszott le.
Ha egy csapat visszalép a kupaküzdelmektől vagy kizárásra kerül, akkor az ellenfelei nyerik a mérkőzéseket 5:0-s gólkülönbséggel. Ez érvényes az addig lejátszott mérkőzéseire az alap- és középszakasz küzdelmei alatt, az igazságos pontelosztás miatt.

4. Hazai csapatként lehetőség van „óvásra” amennyiben a vendég csapatnak lekötött mérkőzése van, vagy nem fogadta el a kihívást.
Mindkét esetben képernyőmentést kell küldeni az
S.T.emlektorna@gmail.com címre, amit a következőképpen oldhatsz meg:
Ha lekötött mérkőzése van az ellenfélnek:
Menj az ellenfeled naptár oldalára, klikkelj egyszer az adott napra, majd nyomd meg a „Print Screen” (PrtScr) billentyűt! Ezután nyiss meg valamilyen képszerkesztő programot (pl. Paint), és menj a fájl beillesztése menüre. Ha mindent jól csináltál, akkor beillesztődött a mentett kép. Ezután mentsd el a képet és küldd el e-mailben a fent megadott címre.
Ha nem fogadta el az ellenfeled a kihívást:
Az eljárás ebben az esetben is hasonló, annyi különbséggel, hogy ilyenkor a saját csapatod „kihívások” oldaláról kell képernyőmentést küldened.

5. Természetesen van lehetőség előzetes bejelentés esetén a mérkőzések más időpontban történő lejátszására (sőt elsősorban törekedjetek erre), legkésőbb az aktuális versenyszakasz végéig.
A bejelentéseket legkésőbb 48 órával a mérkőzés eredeti időpontja előtt kell megtenni a
fórumon, ahol az elmaradt meccs pótlásának időpontját is jelezni kell.

6. Pontelosztás:
Győzelem = 3p
Döntetlen = 1p
Vereség = 0p

7. Csoportmérkőzéseknél a rangsort az alábbiak döntik el fontossági sorrendben:
Legtöbb pont
Jobb gólkülönbség
Egymás elleni eredmény
Egymás ellen idegenben lőtt több gól
Összesen lőtt több gól

8. A csoportbeosztás során kiemelést alkalmazunk (CSÖÉ alapján), hogy közel azonos erősségű csoportok legyenek.

9. Függetlenül a csapatok és csoportok számától az alábbi minta szolgál a résztvevők besorolására:
A csoport: 1-8-9-16-17-24-25-32.
B csoport: 2-7-10-15-18-23-26-31.
C csoport: 3-6-11-14-19-22-27-30.
D csoport: 4-5-12-13-20-21-28-29.

10. Minden mérkőzést a kiírt rendszerben kell lejátszani. Ha más bajnokságba is neveztél, légy óvatos a meccsek tervezésével, hogy ne maradjon el egy mérkőzés sem. Ha nem játszod le a meccsedet, akkor veszítesz!

Játssz tisztán!